Οι τελευταίες παραστάσεις του αριστουργηµατικού έργου του Άρθουρ Μίλερ «Το Τίμημα» µε τον Γιώργο Μιχαλακόπουλο στο θεάτρο Ιλίσια γίνονται μέχρι τις 3 Μαρτίου. Μια παράσταση που µίλησε στην καρδιά και στο μυαλό χιλιάδων θεατών, απέσπασε σημαντικές κριτικές και γνώρισε µεγάλη επιτυχία. Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά έργα του µεγάλου αυτού συγγραφέα, µε αυτοβιογραφικά στοιχεία, γραμμένο το 1967 και πολυανεβασµένο σε θεατρικές σκηνές παγκοσμίως. Οι διαχρονικές αλήθειες του έργου του μεγάλου Αµερικανού συγγραφέα ζωντανεύουν και φωτίζονται από την ιδιαίτερη σκηνοθετική ματιά της Ιωάννας Μιχαλακοπούλου.
Το «Τίμημα» ήταν από τα αγαπημένα έργα του Άρθουρ Μίλερ, καθώς είναι και το μόνο έργο που αποφάσισε να σκηνοθετήσει. Σκιαγράφησε τους χαρακτήρες του περίτεχνα να προσπαθούν να ισορροπήσουν και να αναμετρηθούν με τον εαυτό τους, ενώ οι καταιγιστικές αποκαλύψεις ξεδιπλώνονται με μαεστρία μπροστά μας. Οι ήρωες καλούνται να αναθεωρήσουν όλες τις αποφάσεις τους μπροστά στην αναγκαστική εκποίηση της πατρικής περιουσίας τους. Ένα σωρό έπιπλα στοιβαγμένα για σχεδόν 30 χρόνια, ύστερα από την οικονομική καταστροφή του πατέρα τους το 1929, «στοιχειωμένα» με τις επιλογές που καθόρισαν τις ζωές όλων.
Παίζουν: Γιώργος Μιχαλακόπουλος, Ρένια Λουιζίδου, Γεράσιµος Σκιαδαρέσης, Χρήστος Σαπουντζής
Μετάφραση: Μάκη Μαρσέιγ | Απόδοση – Σκηνοθεσία: Ιωάννα Μιχαλακοπούλου
Σκηνικά: Γιάννης Μουρίκης | Κοστούµια: Παναγιώτα Κοκκορού
Φωτισµοί: Νίκος Βλασσόπουλος | Φωτογραφίες: Μαριλένα Αναστασοπούλου
Τρέιλερ: Αλέξανδρος Παπαθανασόπουλος | Παραγωγή: Θέασις Δράσεις Πολιτισµού
Τετάρτη στις 19:00, Πέµπτη στις 21:00, Παρασκευή στις 21:00, Σάββατο στις 21:00, Κυριακή στις 18:15 στο θέατρο Ιλίσια (Παπαδιαμαντοπούλου 4 | Τηλ: 2107210045 | https://theatroilisia.gr/)
*Ένας από τους κορυφαίους Αμερικανούς θεατρικούς συγγραφείς, ο Άρθουρ Άσερ Μίλλερ μέσω του έργου του, εξέθεσε τα ψεγάδια του «Αμερικανικού Ονείρου», δεχόμενος ισχυρή κριτική στη χώρα του. Ο συγγραφέας του ορόσημου για τη δραματουργική τέχνη, αποτύπωσε στα έργα του τη δική του αμερικανική κοινωνία, στα οποία συχνά αντικατόπτριζε ή επανερμήνευε και τα δημόσια στοιχεία της ίδιας του της ζωής, μεταξύ των οποίων ο σύντομος γάμος του με τη Μέριλιν Μονρόε, αλλά και η επιμονή του να μην συνεργαστεί με την Επιτροπής Αντι-Αμερικανικών Δραστηριοτήτων.